Guldkant

Torsdag… redan.

Ja, jag vet att jag sagt det förut och kan förmodligen upplevas som tjatig.
Men va fan… VART TAR DAGARNA VÄGEN?
Har det alltid gått så här snabbt eller är det just den här hösten?
Tycker mig höra fler som har dessa funderingar så det är ju inte bara jag som grubblar.
Är det på grund av det antågande nya decenniet?
Kanske känner sig 2009 sig lite tillplattad och vill få det hela överstökat?

Nåja, med mindre än en månad kvar av det här året vågar jag mig på att säga att det här är det bästa året jag haft =)
Varje dag är en fest med guldkant.

Nu finns det rum för allmänna kräkattacker, suckar och pekandes långfingrar. Jag minns nämligen hur det var.

Nej, nu ska jag ta tag i lite fix och don här hemma inför morgondagens besök av goa vänner =)

10 comments

  1. Jag känner likadant fast min tillvaro inte alls är som din. Veckorna har bara flugit iväg och det känns märkligt. Kanske är det för att vi blir äldre och äldre ;=) ?Kram/Douglas

  2. Min vecka har gått långsamt konstigt nog medan förra eckan gick fort. Konstigt det där. Kul att höra att du mått jättebra det här året =) Kram

  3. 2009 var 50% underbart och 50% hemskt.Men underbart att ditt har varit fantastiskt, et vet du att jag tycker du är värd.Hoppas helgen blir kanon!!!Superkram från supermig

  4. Härligt att läsa att det är ditt finaste år. Guldkanter är grejen! Trots det så räknar vi kallt med att 2010 blir bästa året ever! För oss båda..!

  5. I det där utrymmet för "kräk och suck" vill jag istället lägga in en "grön av avund blick" om det är okey?Du vet att jag är glad för din skull men jag kan väl få vara liiiiite avis?KRAM

  6. Douglas:Ja, kan det vara så? ;-)Härligt å höra att ditt år också har varit bra.KramFr Svensson:Ja visst är det konstigt att det kan kännas så olika =)KramStrawberry milkshake:=)))) Absolut!Ingen speciell:50/50 är inte så dumt ändå =)Hoppas du får en bra helg.Kramar tillbaka.Loppanlej:It`s a deal! =)Happycat:Okey då ;-)KRAMSingelsussi:Tack!!Kram

Kommentera

