Vilken rolig helg jag har haft =)

Glöggfesten blev lyckad och jag behövde inte alls ha varit pirrig.
Men å andra sidan är det helt normalt att känna så eftersom den ena grannen är en person som sambons ex umgås med.
Får ju för mig att det synas i sömmarna osv
Men jag hade roligt och när det var dax att sova fick det bli en promenad runt ”ägorna” eftersom det snurrade alldeles för mycket när det skulle liggas ned 😉

Igår begav jag mig till U utanför Norrköping.
Vi bubblade, åt god mat och snapsade vilket snabbt ledde till 3 glada och spralliga tjejer.
Borde göra det oftare.
Hälsa på henne alltså.. inte snapsa 😉

3 comments

  1. Ja dessa ex… och sånt runt det.Jag har ungefär en sån story från den här helgen också. Kanske skriver om det till veckan.Härligt med en så lyckad helg! Tjejflams gissar jag! Viktig del av tillvaron :-))Min tjejfest igår blev också så lyckad! M tyckte nog jag var lite väl PLADDRIG när han hämtat mig och vi kom hem hit…. Fast jag tror ( och vet) han tycker det är så kul :-))Glögg… ja just det, det är ju glöggsäsong nu.

  2. Haha, hälsa på kompisen låter bättre än att snapsa, sånt är jag för klen för ;)Det låter iaf som att du har haft en superhelg! :DKram!

Kommentera

