Saknar!!

Även då jag inte är ensam, även om M är här och håller mig sällskap, även om vi har roligt och skrattar så är det inte lika roligt utan honom.
Det är bara att erkänna, jag är halv när han inte är nära.
Mina tankar dras hela tiden till honom.
Mitt ansikte blir ett enda stort leende när sms:et med orden Love you!! ramlar in.

Sitter nu i sängen.
Sängen som känns alldeles för stor utan honom.
Det är inte samma sak att sova ensam i den.
Hans varma, trygga och välkomnande kropp saknas.
ledsamt att vakna och inte ha honom att krypa nära intill, krama om bakifrån och snusa in hans doft i nacken, höra hans andetag.

Saknar honom!!
Igår morse när han skulle åka så sa vi båda att det kändes som han skulle vara borta i en evighet fast det bara är tills på söndag.
Just nu känns 2 nätter som en evighet.

Tänk ändå vad härligt att få känna så här =)

10 reaktioner på ”Saknar!!

  1. Åh, vad glad jag blir för din skull!! 🙂 Det måste kännas heeelt underbart 😀 Antar att det inte är så mycket tvivel på om flytten var rätt? 😉 Ikväll är han din igen! ;DPuss

  2. Falcisen:Vist är det =)Happycat:Haha akta så ingen tror att du är Hulken ;-)Kram!VVF:Tack gulliga du =)Kram!Astriid:Inga som helst tvivel =)Och som du skriver. Ikväll är han min igen. Tjiihooo =)Puss!

  3. Du är ledig på helgerna när han jobbar…. Lite trist tänker jag.Å Du…. det är ju så gott krypa nära när man vaknar! Mycket gott!!!Längtar här jag med. Jobbhelg för min del här.Kryp riktigt nära när han kommer hem igen!!!

  4. Turtlegirl:Extra skönt då att va sambos så vi får tid för varann.Jag kröp extra nära honom igår =)Sandra:Önskar att du oxå fick känna så nu.Fröken Svensson:Ja det är underbart!tack snälla du.Kram

Kommentera

