Ullared

HAHAHAHAHAHAHA

Sitter och tittar på programmet Ullared.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Ok nu är jag inte dummare än att jag fattar att kanal 5 har letat upp de riktiga originalen och att jag säkert kan göra fynd bland tvättmedlen, men ändå!!!
En ung tjej som ändå såg rätt hipp ut har dragit med sig sin blivande man till stället.
Vågar man ta den risken innan man gift sig?

HAHAHAHA.

8 reaktioner på ”Ullared

  1. Smått piiinsamt program! Vilka typer de har fångat! Handla för 50 000 kr! Så gjorde nämligen några i avsnitt 1.Men jag tror inte att de som TV5 filmat är representativa besökare för Ullared.Snett vinklat.Det finns "normala" besökare också. Jag vet det för några från mitt jobb har varit där och de har både jobb och högskoleutbildning ;-))Jag har aldrig varit där. Sagt att jag aldrig ska åka dit men snart är jag frö nyfiken från att låta bli. Undrar ju hur det är i verklighet. Vi får väl se…..Man kan ju alltid köpa plastpåsar.Gokväller från mig!

  2. Ja, det vågar man – jag vågade till och med innan jag fått ring (fick dock heller aldrig ngn) med två killar – så try it girl!

  3. Jag skulle rekomendera att åka dit utan manligt sällskap! Killar har en förmåga att tycka väldigt illa om Ullared 😉 Och det vet vi väl alla hur kul det är att ha en gnällig kille med sig i en affär!! Det tar ju timmar att ta sig igenom Ullared 🙂 Kram!!

  4. Kollade bara lite på det igår och skämdes ögonen ur mig, framför allt för det paret du nämner. Vilka stjärnskott till folk det finns…

  5. Har aldrig sett det där programmet men av kommentarerna att döma verkar det vara hyfsad freakshow ;=) ??Gudinnan har en poäng…ha ha ha.Kram/Douglas

  6. Jag såg visserligen inte hela programmet men jag såg det där paret och tänkte samma sak som du, haha! Men nog skulle det vara lite spännande att fara dit ändå ;P Min storasyster hade dock sån panik när hon hade pga allt folk så jag vet inte jag.. Haha!Hoppas du har det kalas!Puss!

Kommentera

