Trötter

Hade tänkt sova när jag kom hem, men började fixa brasor, göra en Latte, försöka vara till någon hjälp vid fixande av torktumlare och hamnade sen vid datorn.
Det blev lite bloggläsning och uppdatering av FB.
Sova en sväng nu kanske?

Gick upp 05.00 i morse.
Sov oroligt i natt och vaknade flera gånger.
Kände på gymet att orken svek mig.
Pressade mig själv igenom repetitionerna men fick ge mig när det var dags för chins.
Nåja, nöjd ändå.
På fredag går det säkert lättare igen.

I morgon är det redan torsdag, vart tog den här veckan vägen??

7 reaktioner på ”Trötter

  1. Gå och vila. Du låter trött.Jag vet inte vart veckorna tar vägen :-s. Snart är det här året slut…Skulle gärna ge dig en kram och stoppa om dig ordentligt i sängen för det behöver du.KRAM

  2. JA var tar veckorna vägen?Visserligen skönt att november rullar på framåt denna mörka månad.Kan inte vara kul vara November…..

  3. Vila låter som en väldigt bra idé vännen. Att sova för lite är aldrig bra.. Trust me on that one. Hoppas morgondagen är bättre! 🙂

  4. Chins är bland det värsta som finns när man är inte har ork. Tycker det var starkt överhuvudtaget att komma iväg till gymet med dom förutsättningarna 😉 !Kram/Douglas

Kommentera

