Jaha, nehej..

Oj, kan ju nästan tro att jag haft en väldigt lång helg.
Hade ju inte varit så dumt men så är inte fallet.

I lördags åkte vi till Stockholm.
Jag åkte hem till Bloggisen och spenderade hela kvällen i hennes sällskap.
Vi kom fram till att det faktiskt går att ha skoj utan alkohol, haha =)
(att jag körde bil hade verkligen inget med det att göra)

Blir Storstan den kommande helgen med.
Åker upp redan på torsdag.
På fredag ska jag till gamla jobbet och hälsa på och sen fortsätter jag umgås med dem på kvällens AW =)
Kärleken kommer upp på lördagen så det blir en hel helg i stan.
Tyvärr känns det inte så mysigt i min lägenhet men nu får jag ju vara där några dagar och stöka till den lite, så det blir nog bra.
Lördag förmiddag är avsatt till att va bakis… om jag inte lyckas hålla mig på mattan 😉

Ärligt talat så lockar inte en rejält blöt natt speciellt mycket.
Jag är säker på att jag kommer ha roligt med vännerna ändå.
Kan va så också att jag inte vill slösa bort hela lördagen på att ligga i fyllefrossa.
Är ju inte varje helg jag träffar mina vänner, så jag tänkte passa på att både strosa på stan, umgås och fika en massa.
Sånt där som jag inte gör här hemma.

Här hemma går däremot träningen som på räls just nu och jag mår hur gott som helst av det.
Blir en hel del ökning av vikter nu också.
Kör efter Nautilusprogrammet och det passar mig bra.
Ser fram emot nästa träning =)

Nehej, som ni ser händer det väl inte direkt några kioskvältande saker, men så är det nog för alla lite då och då.

Tjänster och gentjänster var det ja… andas, inte bry mig, andas inte bry mig.
Går ändå hyfsat måste jag säga.

7 comments

  1. Säg till om det blir för jobbigt med tjänsterna…innan det blir till en stor grej.Du glömde att det blir Storstad på lördag för spaning och prat också ;-).Härligt att det går bra med träningen! GO K!KRam

  2. Jättebra att du tränar och mår bra 🙂 Undrar när jag ska ta tag i det där igen :S Hehe..Man KAN faktiskt ha en bra helg utan alkohol men ibland kanske det bara känns lite trist. Tycker du har en bra plan för helgen 🙂 Alkohol i lagom mängder så att du är fit for fight för resten :DKramar!

  3. Här tränas det NOLL = INGET = NADA!Men inte så bra att det är så….behöver ha ett mål som Motionscykelloppet i Dalarna eller något sånt. Sköt om Dig i storstan! Parta lugnt…nja parta på :-))

  4. Duktig du är som håller hårt i träningen. Snart också dags för mig igen.Låter som att du har en mysig helg framför dig :DKram

  5. Håller med, vad duktig du är! Själv är jag periodare ut i fingertopparna och just nu är träningen i en svacka. Intalar mig att det blir bättre i januari när skolan är slut :)Ha det så underbart i storstaden, är riktigt avis!! :)Kram

  6. Man kanske skulle flytta ifrån människobyn och ut på landet så att man fick lugn och ro och tid för att träna…Jag har stoooor träningsångest så jag blir avis att du är så energisk!Kram

Kommentera

