Trött och ruggig

Idag tävlar jag och vädret om vem som är mest grådisig.
Kom hem från jobbet för två timmar sen och det känns som att kroppen inte riktigt kan bestämma sig om den ska ha feber eller inte.
Kanske är jag bara trött.

Har ni tänkt på hur mörkt det har blivit om kvällarna?
Är det kanske det som får mig att känna mig ruggig.

När det blir mörkt på landet så blir det mörkt, jävligt MÖRKT!
Efter klockan fem är det endast inneaktiviteter som gäller och det tar säkert ett tag för mig att komma in i det med.
Haha, ni hör hur jag försöker få det att låta som att det är helt normalt att må så här.
Kan ju inte gå med på att bli sjuk 😉

Kommer snart gosa ner mig i soffan och lägga mig under en filt och se på en film.
Blir en hel del filmer för tillfället.
Igår såg vi Pojken i randig pyjamas, ush vilken story!! (men en bra film på det där lite naiva sättet som en 8-åring ofta har)

6 comments

  1. Känner igen allt om läget just nu! Kunde ha skrivit detsamma utom det där med mörkt på landet. Lite mindre mörkt här i staden. Trist gå hem från jobbet och att det är mörkt då. Mörkt på kvällarna har det blivit helt fullt och fast.Sjuk vill jag inte heller bli mer än det som är. Kör med antisjuktankar här. Vi kryar på varandra!Kry till Dig.Kry till mig!Turtlan

  2. Ta piller så fort du känner att du håller bli dålig. Det kan hjälpa säger en läkare jag känner.Kram

  3. Det ÄR mörkt och RUGGIGT. Jag blir jättepåverkad men försöker tokignorera det hela tiden. Det blir ju inte bättre av att gå runt och tänka på hur mörkt, kallt och regnigt det är.. Men, I feel you sister!Kura ihop sej i soffan och slappa gör saker så mycket bättre. Man får koppla bort världen därute litegrann 🙂 Glömma att det är rugg och ugg.Hoppas bara att det är hösten och inget annat som påverkad dej :)Kramar!

  4. usch ja, igår började det skymma redan halv fem även mitt i stan. hoppas du känner dej bättre! kramar.

Kommentera

