Något för uppfinnar-Jocke

God morgon!

Nu ska jag iväg till gymet för en hårdkörning, sen bär det hem hit för lite mera målning av plankor innan kärleken kommer hem igen.
Han ringde inatt och tyckte att de borde uppfinna ett liknande plåster som de använder vid beroende av rökning, fast åt en som är beroende av Mig!!
Tänk vad smidigt!
När vi är borta från varandra kan vi ta ett litet plåster så får vi ändå en dos av varandra, haha =)

Kanske vore något att lägga patent på 😉

Nej nu ska jag fara iväg.

Tillägg: Hur svårt kan det va att sätta upp en rullgardin själv??
Ibland kan tjänster och gentjänster vara en tagg i ögat.

Kram på er där ute!

4 reaktioner på ”Något för uppfinnar-Jocke

  1. Naaaw.. 🙂 Ni är då för gulliga, hihi ;)Haha, låter som att nån verkligen vill utnyttja sin gentjänst i onödan!Hoppas du haft en bra helg :DKramar

  2. Ja ett sånt plåster skulle man behöva ibland ;-))Ett plåster att ta till när abstinensen blri tuff. Jag brukar lindra med att ringa honom en sväng. Det hjälper mycket. Man tröttnar i alla fall inte på varandra genom att ha varann veckas liv :-))Hoppas Din helg varit go också!

  3. Astriid:Visst äääääär viiii =) hihiJa, jag tycker att det ibland ska fixas en massa grejer lite väl ofta.. hmmmMen tjänster och gentjänster ska ju va bra, så nu ska jag minsann komma på saker!!Kram!Turtlegirl:Visst vore det toppen =)Telefonsamtal är alltid bra, men ibland kan man ju inte ringa ;-)Helgen har varit go.Fr Svensson:Nu har vi setts i 10 månader =)Kram

Kommentera

