Helg igen!

Fredagskväll och helg… igen!
Ska veckorna gå så här fort är det ju snart julafton :-S

Ikväll skulle jag egentligen ha haft besök av både bloggisen och M, men av olika skäl så blev jag ensam ikväll.
Först kändes det trist eftersom jag hade sett fram emot och planerat för besöket.
Men när jag väl lät bli de trista tankarna så började jag göra andra planer.
Så nu har jag fixat med en massa saker här hemma och känner mig supernöjd =)
Ska till och med ta ett glas vin och mysa med brasan tänd och slökolla lite på idol.

Var iväg efter jobbet och handlade.
Antar att jag är på väg rakt ner i avgrunden då jag (ve och fasa) blev glad över det här inköpet:

Kunde faktiskt ha köpt mig en tröja eller nåt för de där pengarna.

Som sagt: Avgrunden nästa!!!

6 reaktioner på ”Helg igen!

  1. Förlåt för att fröken dålig ekonomi är en sån svikare :-(.Bra att du hade det bra iaf och jag tycker du gör helt rätt som investerar i burken. Man kan faktiskt bli glad av annat än märkesväskor o kläder ;-).Tycker inte det är avgrund alls utan gulligt.PUSS

  2. Det kanske är lantluften som gör att det blri såna inköp ;-))Så klart att katterna ska ha kvalité!Förresten, trivs Du på nya jobbet? Funkar det bra?Gokväller!

  3. Nu börjar det gå utför i expressfart ! Nä skämt åsido, klart katten ska ha en egen matburk eller vad det nu är ;=)Kram/Douglas

Kommentera

