Måndagsmys

Sitter med ett glas rödvin i min hand. (jo, ett glas så här en måndag får jag ta)
Kärleken lagar kycklingwok.
Sen blir det måndagsmys i soffan.

Hoppas ni också haft en bra start på veckan =)

9 reaktioner på ”Måndagsmys

  1. Inte så mycket måndagsmys här men dagen har varit bra!Tog en liten shoppingrunda efter jobbet.Det får bli torsdagmys senare i veckan istället.Smutta gott vidare på vinet :-))

  2. Det är ju på måndagen man SKA unna sej 😉 Vad gott med kycklingwok!!!! Själv var jag så trött och ohungrig att det blev glass till middag. Braaa, eller inte :PFortsätt ha en bra måndag :DKram!

  3. Y:Sune är också en bra måndagsunderhållning =)Turtlan:Härligt att din dag också var bra =)Snart är det torsdag ;-)Fr Svensson:Du får ta det idag istället =)Astriid:Glass är en väldigt god kvällsmat ;-)Kram!Douglas:Jag ska nog ta dig på orden 😉 Ett glas om dagen kan jag unna mig =DKramStrawberry milkshake:Så här mysigt kan man ha det i stan också ;-)Kram

  4. K: Det blir fredagsmys den här veckan….den som väntar på….Jo lite torsdagsmys kanske men möte, långt möte för hans del imorgon kväll.En engagerad herre stundtals nämligen :-))

Kommentera

