Fylla år? Ja tack!!

Jag kan tänka mig att fylla år oftare.
Att jag skulle åldras i ilfart stör mig inte ens, för så länge jag får vakna upp med kärleken och bli uppvaktad på allra finaste sättet, ja då gör det inget =)

Kan inte ens minnas hur många födelsedagar som jag har vaknat upp i en tom säng, ingen som väcker mig med ett grattis, ingen som ger mig en liten present.
Visst har jag haft bra födelsedagar med släkt och vänner, visst hade jag många fina dagar med min fd sambo, men det var så länge sen.
Så nu känns det helt plötsligt jättekul att fylla år =)

Var iväg idag och tränade efter jobbet så att jag med gott samvete kunde äta upp det som blev kvar igår av smörgåstårtan. MUMS!!
Ikväll är en ensamkväll och jag ska färga håret (ska iväg på Ladies night i örebro i morgon) och sen bara mysa i soffan framför TV:n.
Inte dumt alls.

9 reaktioner på ”Fylla år? Ja tack!!

  1. Smörgåstårta är smarresmaskenslaxen :-).Jag tycker du helt klart ska njuta av att du blev firad ordetnligt och speciellt av B.KRAM

  2. Stora grattiskramar i efterhand !!Haha känner verkligen igen det där med att trycka i sig något gott (dvs. onyttigt…) efter en hård träning med gott samvete ;=)Kram!/Douglas

Kommentera

