På promenad

Trollskogen vid huset

Vy från brevlådan

Svampsoppa någon??

Idag har jag inte mått så bra. Mått illa och haft värsta mensvärken =(
Så det fick bli en liten promenad för att skingra tankarna. Omgivningen gör det lätt att glömma det onda för ett tag.
Nu är jag däremot illamående efter att ha varit över hos granntanten och fikat =/
Kommer jag själv bli en sån som alltid har sju sorters kakor och bullar hemma när jag blir gammal?

I morgon åker kärleken iväg och spelar. Det är mycket farande nu en tid framöver.
Mycket ensamtid för mig.
Hur kommer det att kännas?

Nåja, alla som har skaffat träningskort idag, räcker upp en hand….

(ingen hand upp för min del)

6 reaktioner på ”På promenad

  1. Det kommer en ny dag imorgon ;)Hoppas du mår bättre då också!Nu skall jag fortsätta att kolla på Grey´s! Kram på dig!!

  2. Får man lite nyfiket fråga vilket landskap Du nu bor i? Kul att veta på ett ungefär var Du håller hus i landet :-))Kak och bullbaket kommer nog med tiden ;-))

  3. Gudinnan:Ja jäklar jag missade Grey´s igår =(Påminn mig nästa vecka!!Vvp:Hahaha, ja visst har jag!!!Promenader är framtidens tidsfördriv om jag nu inte ska baka frysen full, börja väva eller knyppla ;-)Turtlegirl:Jag befinner mig i Västmanland =) så det tar ju bara ca 1½ timme till Sthlm med tåg om storstadspulsen lockar :-)Kram.

Kommentera

